Pagina's

maandag 3 november 2014

Liftchallenge #75

De kaart voor deze Liftchallenge zag er leuk uit! Ik dacht daar kan ik wat mee. Ik zoeken en kijken: bloemen, sterren, dat was toch ook niet helemaal mijn stijl. Dus heb ik er mijn eigen draai aangegeven. Eerst een uiltje gestempeld en deze gepaperpieced. De oogjes gevuld met Glossy accents. Toen een lintje... dat werd bij mijn een grof jute lint, verder opgeleukt met een houten knijpertje en een labeltje.



Aangeklede uiltjes :-)


Detailfoto waarop de oogjes van het uiltje goed te zien zijn


Ik vond het leuk om hier mn eigen draai aan te geven.

Groet,
Alexander


8 opmerkingen:

  1. wat een geweldige kaart met die uiltjes! prachtig!
    leuk dat je ook een blog bent begonnen. succes!
    je vorige kaart is ook erg mooi gemaakt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke variant, Alexander! De vrolijk gekleurde uilen i.c.m. de jute strook en het labeltje met knijper. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge. En succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke variant, ik zag je kaart om te kijken of iemand mijn idee al gebruikt had. Gelukkig nog niet, ga hem vanavond of morgen plaatsen. Ben volger geworden want ik hou wel van andere meningen ( op kaartgebied) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wij vinden het leuk dat je meedoet! wat een toffe kaart. Super de gekke uiltjes, het grove jute. Super lift! En ik ben eindelijk volger, ik geloof dat ik het nu al voor de derde keer doe, altijd weer raar dat Blogger gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marfien en Cornelie welkom als volger! Ja liften vind ik wel leuk maar dan mijn eigen stijl. Hoop jullie nog vaker terug te zien. Groet, Alexander

      Verwijderen
  5. Wat leuk bedacht met die uiltjes.
    En met dat jutte word het een lekkere stoere kaart.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou daar wel van, lekker je eigen draai er aan geven! Je kaart heeft humor, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart hoor grappig die uiltjes en veel succes met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...