Pagina's

donderdag 27 november 2014

DCL #223

Dit vond ik een leuke uitdaging: gebruik vierkantjes. Ik ben begonnen met een vierkante kaart. Door neutrale kleuren te gebruiken blijft de kaart rustig. Ik wilde dat de achtergrond stempel mijn kaart zou bepalen. Hiervoor heb ik de grote Hardwood stempel gebruikt (deels afgeplakt). Verder nog wat opgemaakt met knopen en een speels touwtje. 


Hey, I remembered your... Age Awareness Day


De bovenlaag heb ik verhoogd opgeplakt waardoor het 'venstertje' meer opvalt.

Detail van de knopen


Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Dutch Card Lovers #223


Groet, Alexander



10 opmerkingen:

  1. Whaw, wat een gaaf idee, prachtkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi en orgineel. Prachtige kleur! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!. Leuk dat je meegedaan hebt met de "vierkantjes" uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg gave en stoere kaart, Alexander! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm helemaal fantastisch! Afgewerkt in mm... da's jouw handtekening :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend gaaf gedaan Alexander. Een heerlijke stoere kaart. En een leuk idee om de achtergrond zo te doen.
    Leuk dat je meedoet met de DCL..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow heel apart zeg. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nog eens een leuk idee: een gedeelte van de stempel afplakken. Geeft een apart effect, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben benieuwd wat je van dit bericht vindt...